Система правового електронного документообігу (СПЕД) – це сукупність програмного забезпечення та організаційних заходів, призначених для забезпечення правового і захищеного від модифікацій електронного документообігу між публічним акціонерним товариством "Розрахунковий центр з обслуговування договорів на фінансових ринках" (далі – Організатор СПЕД) та клієнтами Організатора СПЕД (далі – Користувачі СПЕД) з використанням електронно цифрових підписів (далі – ЕЦП).
Обмін електронними документами між Організатором СПЕД та Користувачами СПЕД здійснюється відповідно до вимог Положення про систему правового електронного документообігу публічного акціонерного товариства "Розрахунковий центр з обслуговування договорів на фінансових ринках" (далі – Положення).
Організатор СПЕД забезпечує Користувачам СПЕД:
- Щомісячну передачу актів приймання-передачі послуг, наданих на підставі таких договорів:
- договір банківського рахунку;
- договір про встановлення кореспондентських відносин (для банків-резидентів);
- договір про обслуговування в системі інтернет-банкінгу;
- договір про клірингове обслуговування;
- договір про обслуговування в системі інтернет-клірингу.
2. Щоденну відправку виписок про стан клірингових рахунків / субрахунків учасника клірингу.
3. Щоденну відправку виписок про операції на клірингових рахунках / субрахунках учасника клірингу та інших документів для інформування Користувача СПЕД щодо послуг, які надаються Організатором СПЕД відповідно до публічного акціонерного товариства "Розрахунковий центр з обслуговування договорів на фінансових ринках".
4. Щоденну відправку Звітів за біржовими правочинами.
Для набуття статусу Користувача СПЕД необхідно:
- мати відкритий у Організатора СПЕД поточний або кореспондентський рахунок у національній валюті;
- укласти з Організатором СПЕД договір про обслуговування в системі інтернет-банкінгу;
- укласти з Організатором СПЕД договір про обслуговування в системі інтернет-клірингу;
- отримати у Організатора СПЕД ЕЦП для роботи у системах інтернет-банкінгу та інтернет-клірингу;
- завантажити та інсталювати програмне забезпечення СПЕД відповідно до настанови користувача СПЕД;
- підписати з Організатором СПЕД акт про підключення до СПЕД в двох примірниках (додаток 1 до Положення);
- підтримувати СПЕД у постійно робочому стані та виконувати вимоги Організатора СПЕД визначені Положенням.
Контактні дані з питань технічної підтримки:
+380 44 585 42 42 вн.1098;
sped@settlement.com.ua