logo.png

Новий розпорядок роботи обслуговування клієнтів

23-10-2013

Шановні клієнти!


Для Вашої зручності Розрахунковим центром розроблено новий розпорядок роботи управління обслуговування клієнтів:


9.30 - 15.00 
- прийом документів на відкриття рахунків, підключення до систем «Інтернет-банкінгу» та «Інтернет-клірингу»;


15.00 - 17.30
 - видача електронних ключів підпису, документів щодо відкритих рахунків, підключення до систем «Інтернет-банкінгу» та «Інтернет-клірингу».

 

Звертаємо Вашу увагу на те, що операційний день Розрахункового центру триває з 9:30 до 17:30, а операційний час – з 9:30 до 17:00.


Таким чином, прийом клієнтів та вхідних документів, видача документів у паперовому вигляді здійснюється протягом операційного дня (з 9:30 до 17:30).


Виконання розпоряджень клієнта в системі клірингового обліку, окрім розпоряджень про списання коштів, які обліковуються на рахунку для здійснення розрахунків, та їх зарахування на поточні/кореспондентські рахунки учасника клірингу/клієнта учасника клірингу здійснюється протягом операційного часу (з 9:30 до 17:00).


Виконання розпоряджень клієнта про списання коштів, які обліковуються на рахунку для здійснення розрахунків, та їх зарахування на поточні/кореспондентські рахунки учасника клірингу/клієнта учасника клірингу здійснюється протягом операційного дня (з 9:30 до 17:30). Виконання документів клієнта на переказ коштів у межах системи банку – протягом операційного дня (з 9:30 до 17:30)


Виконання документів клієнта на переказ коштів за межі системи банку:

-          щодо платіжних документів, прийнятих протягом операційного часу (з 9:30 до 17:00) – протягом поточного операційного дня;

-          щодо платіжних документів, прийнятих у післяопераційний час (з 17:00 до 17:30) – протягом наступного операційного дня.

 

Операційний день Розрахункового центру напередодні неробочих та святкових днів встановлено з 9:30 до 16:30, а операційний час – з 9:30 до 16:00.



16.10.2013