logo.png

НОВА РЕДАКЦІЯ РЕГЛАМЕНТУ ПРОВАДЖЕННЯ КЛІРИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»

19-02-2024

Шановні клієнти!

Рішенням Правління Розрахункового центру, засідання якого відбулося 09 лютого 2024 року (Протокол № 9), затверджено нову редакцію Регламенту провадження клірингової діяльності ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ДОГОВОРІВ НА ФІНАНСОВИХ РИНКАХ» (далі – Регламент).

Оновлена редакція Регламенту містить такі зміни:

скасовано вимогу до формату імені файлу заяв на відкриття / закриття клірингових субрахунків, які надаються учасниками клірингу в електронній формі;

передбачено можливість надання заяв на внесення змін до реквізитів клірингових субрахунків, які відкриті для обліку клірингових активів клієнтів учасників клірингу, у тому числі до реквізитів індивідуальних клірингових субрахунків;

більш детально описані вимоги щодо оформлення учасниками клірингу платіжних інструкцій для переказу коштів у гривні та іноземній валюті з банківських рахунків учасників клірингу на банківський рахунок Розрахункового центру, а також дії Розрахункового центру у випадку, якщо зарахування коштів від учасників клірингу відбулося з порушенням вимог Регламенту;

текст згоди-повідомлення суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних та опитувальник клієнта юридичної особи (резидента, нерезидента)/відокремленого підрозділу юридичної особи-резидента викладені у новій редакції;

зазначено нове місцезнаходження ПАТ «Розрахунковий центр;

Нова редакція Регламенту набирає чинності з 27.02.2024.