logo.png

          Для укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування та/або  додаткового договору до Генеральної угоди про укладання та виконання договорів купівлі-продажу цінних паперів, здійснюються такі дії:

  • учасник клірингу повинен надіслати дані, необхідні для укладення додаткового договору  на електронну адресу dogovor.info@settlement.com.ua

          УВАГА! Для укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування такі дані надаються як щодо учасника клірингу, так і щодо клієнта учасника клірингу

  • учасник клірингу має надати оригінал або копію довіреності, засвідчену належним чином, уповноваженої особи клієнта учасника клірингу, яка має повноваження діяти від імені клієнта учасника клірингу перед Розрахунковим центром, складену згідно форми. Надається для всіх осіб – представників клієнта учасника клірингу, які на даний момент діють від імені клієнта учасника клірингу на підставі довіреностей раніше наданих Розрахунковому центру і які будуть уповноважені діяти від імені клієнта учасника клірингу після 01.01.2026 (надається у паперовій формі або у формі електронного документа). Довіреність надається у випадку укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування).

           У разі, якщо учасник клірингу бажає укласти додаткові договори у формі електронного документа:   

  1.  Після отримання зазначених даних/документів Розрахунковий центр здійснює оформлення додаткових договорів та підписує їх кваліфікованим електронним підписом уповноваженого представника Розрахункового центру та кваліфікованою електронною печаткою Розрахункового центру, після чого надсилає відповідні додаткові договори учаснику клірингу на електронну адресу, зазначену учасником клірингу.
  2. Учасник клірингу після отримання підписаних Розрахунковим центром додаткових договорів, також здійснює підписання додаткових договорів кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, уповноваженого представника учасника клірингу / клієнта учасника клірингу (у разі укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування) та кваліфікованою електронною печаткою або удосконаленою електронною печаткою, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису учасника клірингу / клієнта учасника клірингу (у разі укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування) (у разі використання учасником клірингу / клієнтом учасника клірингу печатки) та надсилає підписані додаткові договори на електронну адресу dogovor.info@settlement.com.ua Розрахункового центру.
  3. Після отримання підписаних додаткових договорів, Розрахунковий центр здійснює перевірку кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки або удосконаленої електронної печатки учасника клірингу / клієнта учасника клірингу (у разі укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування) (у разі використання учасником клірингу / клієнтом учасника клірингу печатки), яким (якими) учасник клірингу / клієнт учасника клірингу (у разі укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування) підписав цей додатковий договір. Після здійснення Розрахунковим центром відповідної перевірки та отримання протоколу створення та перевірки кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, яким (якими) учасник клірингу / клієнт учасника клірингу (у разі укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування) підписав цей додатковий договір, Розрахунковий центр в день отримання надсилає цей протокол учаснику клірингу на електронну адресу, зазначену учасником клірингу (у разі укладання додаткового договору до тристороннього договору про клірингове обслуговування також клієнту учасника клірингу на електронну адресу клієнта учасником клірингу).

 У разі, якщо учасник клірингу бажає укласти додаткові договори у паперовій формі:

  1. Після отримання зазначених даних Розрахунковий центр здійснює оформлення договорів, роздруковує їх, прошиває та направляє їх на адресу та у спосіб, зазначені учасником клірингу.
  2. Учасник клірингу після отримання від Розрахункового центру договорів, здійснює їх підписання, засвідчує печаткою (у разі використання учасником клірингу / клієнтом учасника клірингу печатки) та надсилає на адресу Розрахункового центру.  
  3. Після отримання підписаних та засвідчених печаткою (у разі використання учасником клірингу / клієнтом учасника клірингу печатки) з боку учасника клірингу / клієнта учасника клірингу договорів, Розрахунковий центр здійснює їх підписання, засвідчує печаткою та видає примірники договорів уповноваженому представнику учасника клірингу у приміщенні Розрахункового центру під підпис.